نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2928
-
الف
+

جشنواره بین‌المللی غذای اکو در زنجان برگزار شد + تصویر

پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو _جاده ابریشم در ولایت «زنجان» ایران آغاز به کار کرد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو _جاده ابریشم با حضور سفیران و دیپلومات‌های کشورهایی هم چون افغانستان و تاجیکستان در ولایت «زنجان» ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو _جاده ابریشم از 29 حمل با اشتراک سفیران و دیپلومات‌های کشورهایی هم چون افغانستان ، ایران و تاجیکستان به مدت 4 روز در «زنجان» آغاز به کار کرد.

«یحیی رحمتی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ولایت زنجان با بیان این که تلاش داریم با برگزاری جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم ظرفیتی را ایجاد کنیم تا گردشگران و مخاطبان بتوانند غذای کشورهای مختلف را در یک مکان و زمان تجربه کنند، گفت : بر اساس تحقیقات انجام شده، نزدیک یک سوم هزینه سفر گردشگران صرف تهیه غذا می شود بنابراین غذا و تجربه مزه ها می تواند یکی از اصلی ترین موضوعات در گردشگردی محسوب شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ولایت زنجان افزود : امسال در کنار غرفه های آشپزی، 30 غرفه نیز به منظور عرضه صنایع دستی با حضور 19 ولایت ایران برگزار شده است.

اتریش، سریلانکا، عمان، کرواسیا، یونان، قزاقستان، ترکمنستان، افغانستان، تاجیکستان، اندونزیا، ترکیه، آذربایجان، هندوستان و روسیه از جمله کشورهایی هستند که سفرا و دیپلومات های آن ها در این جشنواره حضور دارند.

ایرنا نوشت : پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو - جاده ابریشم 29 حمل(فروردین) تا 1ثور(اردیبهشت) در مجموعه نمایشگاهی کاسپین زنجان در حال برگزاری است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر